پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین مطالب
خانه » هشدار به فتنه گران وهابی، در آتشی که بر افروختید خواهید سوخت

هشدار به فتنه گران وهابی، در آتشی که بر افروختید خواهید سوخت

images (3)

هشدار به فتنه گران وهابی، در آتشی که بر افروختید خواهید سوخت

شهادت شیخ حسن شحاته نتیجه فتوای جنایت بار شیخ یوسف القرضاوی

در حالی که شبکه های مختلف خبری جنایت علیه عالم شیعی مصری را پوشش خبری دادند رسانه ی ملی که شایسته است بی غیرتی شیعی را در پسوند خود اضافه نماید سکوت اختیار نمود؛ این در حالیست که این رسانه به عنوان تنها رسانه ی رسمی بزرگترین کشور شیعه می بایست اولین پوشش دهنده ی این جنایت باشد .

 SHIA-NEWS.COMشیعه نیوز:

یادداشت سردبیر :

خبر تکان دهنده ی هجوم وحشیانه ی وهابیون تکفیری به منزل علامه شیخ محمد حسن شحاته از علمای شیعه ی مصر که با تحریک مستقیم مفتی تکفیری یوسف القرضاوی اتفاق افتاد، جامعه ی جهانی و خصوصا جوامع اسلامی را دچار تألم و تأثر نمود.

این اقدام غیر انسانی بیش از پیش پرده از چهره سردمداران فرقه ضاله وهابیت برداشت و آنانیکه تردید داشتند آیا وهابیت  و اهل تسنن یکی هستند و تفاوتی میان آنان وجود ندارد دشمنی وهابیت با پیروان خاندان رسالت ثابت شد .

پس از شهادت فجیع شیخ محمد شحاته، شیخ الازهر همان روز با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن این اقدام خواستار توقف جنگ فرقه ای میان مسلمانان شد که این نکته  مثبت  در کارنامه الازهر ثبت خواهد شد .

این اقدام هرچند اقدام مناسبی است اما قطعا کافی نمیباشد چرا که مفتیان نابخردی همچون حسان و قرضاوی که آتش  این قبیل جنایات را بر افروختند میبایست از سوی ازهر و علمای آن محکوم و مطرود گردند.

از سویی دیگر محمد مرسی رئیس جمهور اخوانی مصر با انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام سعی نمود وضعیت کشور را آرام نموده و چهره مخدوش خود را نزد جامعه جهانی و خصوصا جهان اسلام کمی ترمیم نماید . ولیکن نمی توان تحرکات ضد شیعی برخی از  علمای اخوان المسلمین را در روی دادن این  چنین جنایاتی انکار نمود.

متاسفانه علمای اخوان المسلمین پس از به قدرت رسیدن نشان دادند تفکرات طالبانی و متمایل به وهابیت داشته وحتی حرمت نان و نمک چندین و چند ساله  ای که از سفره شیعیان درطول سال های حکومت رژیم مبارک بر مصر را نیز نگه نداشتند. این در حالی است که روابط ایران و مصر پس از ترور انور سادات توسط یکی از این جماعت به تیرگی گروید.

انتشار خبر شهادت شیخ حسن شحاته واکنش شدید بزرگان شیعه در اقصی نقاط جهان را به همراه داشت مراجع تقلید قم و نجف و اساتید برجسته ی حوزه با صدور بیانه هایی این اقدام را به شدت محکوم نموده و از مجامع  حقوق بشر خواستند تا نسبت به نسل کشی شیعیان توسط گروهک تروریستی وهابیت در منطقه اقدامات حقوقی را دنبال نمایند و علمای تکفیری که فتوای قتل شیعیان صادر نموده اند به عنوان سردمداران جنایت علیه بشریت در دادگاه های بین المللی  احضار و  برابر قانون با آنان برخورد شود .

در حالی که شبکه های مختلف خبری جنایت علیه عالم شیعی مصری را پوشش خبری دادند رسانه ی ملی خفقان اختیار نمود؛ این در حالیست که این رسانه به عنوان تنها رسانه ی رسمی بزرگترین کشور شیعه می بایست اولین پوشش دهنده ی این جنایت باشد . ولیکن همین رسانه وقتی مسلمانان سنی مذهب در فلسطین اشغال و اقصی نقاط جهان غزه شهید می شوند دایه ی مهربانتر از مادر میشود و شیون سر میدهد و همراه با رسانه ملی تمامی سازمان ها و نهاد های فرهنگی سراسر کشور را پر از تصاویر این جنایت میکنند .. ولی وقتی پای جنایت علیه شیعیان در پاکستان و دیگر نقاط به میان می آید یا بسیار کمرنگ یا در سکوت و ابهام از کنار آن عبور میکند !…. براستی اگر غیرت ندارند لا اقل آزاده باشید .

جناب رسانه ملی شما فردای قیامت چگونه میتوانید جوابگوی سیاست های فاقد دیانت خویش در خصوص این سکوت ها باشید ؟!

و اما سخنی با برخی علمای  اهل سنت ایران خصوصا شیوخ دارالعلوم زاهدان، آقایان میبایست  یک بار برای همیشه تکلیف خود را با این گونه اعمال روشن نمایند .کسانی که در ایران از حقوق شهروند برخوردارند باید انزجار خود را از این اعمال به روشنی بیان داشته و با ارسال نامه و دیگر اقدامات عملی نهایت تلاش خود را برای عدم تکرار این جنایات به کار بندند و عملا ثابت نمایند به اصول شهروندی پایبند می باشند و هر چه را برای خو د می پسندند برای دیگران نیز می پسندند.

در پایان ضمن هشدار به شیوخ وهابی خاطرنشان میشویم که گمان نبرید در آتشی که بر افروختید کشتی نجاتی برای خود خواهید داشت یقین بدانید در صورتی که علمای شیعه اجازه دهند در هیچ کجای عالم نقطه امنی برای شما و هم فکرانتان نخواهد بود . ازخداوند  متعال میخواهیم با تعجیل در فرج مولا و مقتدایمان حضرت ولیعضر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ریشه ظلم و بی عدالتی را برای همیشه نابود نماید .

والسلام علی من اتبع الهدی
مسعود بحرینی

خبرنامه آرمان مهدویت

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*