سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
آخرین مطالب
خانه » شایعه ی مسلمان و شیعه شدن انیشتین!

شایعه ی مسلمان و شیعه شدن انیشتین!

مسلمان و شیعه شدن انیشتین! 

 

این داستان در پوشش تکریم دین، در صدد تطهیر چهره خاندان پهلوی و مخدوش کردن مکتب تشیع است

 

متن و پاسخ شایعه


متن شایعه

  اینشتین شیعه !

آیا می دانید که اینشتین که یهودیان او را مایه ی فخر و مباهات خودشان میدانند توسط آیت الله بروجردی قدس سره به آیین تشیع مشرف شده بود !

در مورد مرگ مشکوک اینشتین و مرگ مشکوک همه شخصیتهایی که با اینشتین در نگارش آخرین کتابش همکاری کردند چه میدانید

آخرین کتاب اینشتین ، نگارشات اینشتین با مرجع عالیقدر تشیع (آیت الله بروجردی) بوده

چرا باید این کتاب حدود نیم قرن مخفی مانده و صندوق امانات سری انگلیس به بهانه پرهیز از ایجاد یک رولوشن ( انقلاب خطرناک مذهبی) اجازه تکثیر این اثر علمی – مذهبی را تحت هیچ شرایطی به ما نمیدهد

متن کامل شایعه را در انتهای این مقاله بخوانید.

پاسخ شایعه

  1. شایعه شیعه شدن انیشتین چند سال قبل دامن زده شد و با دلایل مختلفی تکذیب شد ؛ با شیوع مجدد آن ، از زوایای جدیدی به بررسی و رد این مطلب می پردازیم .
  2. داستان انیشتین تنها یک قسمت از داستانهای سریالی کذبی است که برخی شخصیتهای مشهور را شیعه قلمداد می کند . این ادعاهای بی سند توسط وبلاگ فردی با نام مستعار “اسکندر جهانگیری” ، مدعی سکونت کانادا، مطرح و منتشر شد . در این وبلاگ انیشتین ، نیلز بور ، فلمینگ ، کندی و … شیعه معرفی شده اند !   http://www.islam-einstein.com
  1. موارد مغایر با عقل، علم و تاریخ که در همه این داستانها به صورت مشابهی تکرار شده و آنرا شبیه داستان های جاسوسی کرده است، شامل موارد زیر می باشد:
    *همگی افراد، شخصیتهای مشهور آن دوران هستند اما ارتباطی نداشته اند !
    * همگی رساله ای در اثبات حقانیت تشیع دارند !
    * همگی به شکلی مرموز از دنیا رفته اند .
    * همه داستانها با مکانهای مخفی و یک عتیقه فروش یهودی مرتبط است .
    * به شکل عجیبی خاندان پهلوی و شخص شاه در عرصه نشر فرهنگ تشیع و تغییر مذهب شخصیتها فعال هستند !
    * اسناد و مدارک تمام ادعاها ازبین رفته یا به آنها دسترسی نداریم و هیچ شاهدی وجود ندارد !
    * فردی خیالی به نام “پرفسور ابراهیم مهدوی” محور همه ماجراهاست .
    * فقط نویسنده (اسکندر جهانگیری) به افراد و اسناد دسترسی و از آنها اطلاع دارد !
  2. چرا نامه ها و کتاب ادعا شده در دسترس نیست و نتایج تطبیق خط و تعیین اصالت در کجا و چه تاریخی انجام و گزارش شده است ؟!
  3. فردی به نام پروفسور ابراهیم مهدوی یافت نشد . اما جالب اینجاست که صندوق امانات خیالی او، محل نگهداری اسناد بسیاری از داستانهای تخیلی است !   http://www.khabaronline.ir/detail/233390/weblog/jafarian
  1. فرزند آیت‌الله بروجردی نیز ارتباط مستقیم این دو نفر و وجود اسناد و مدارک مرتبط را تکذیب کرده اند .

http://www.tarikhirani.ir/fa/news/All/bodyView/2150/index.html

  1. این مقاله از نظر علمی فاقد اعتبار است؛ چرا که هیچ سند معتبر و قابل بررسی برای اثبات ادعاهایش ارائه نکرده است . حتّی یک نامه از مکاتبات انیشتین و آیت الله بروجردی در دست نیست و هیچ شاهدی برآن وجود ندارد .
  2. همکاری و ارتباط دستیار فلمینگ که یک پزشک بود و نیلز بوهر شیمیدان با انیشتین در تهیه این کتاب (رساله!) نه تنها در منبعی یافت نشد بلکه با تخصص و فعالیتهای انیشتین هم فاصله دارد !
  3. در رد ادعای مرگ مرموز این افراد همین بس که اگر جریان حرفه ای و خطرناکی در صدد حذف شهود باشد سریعا این کار را انجام می دهد تا از افشای رازش مصون باشد نه در بازه زمانی ۴۰ ساله !
  4. انیشتین آنقدر جسور بود که با نظریه نسبیت ، فیزیک نیوتنی را به چالش کشید ؛ پس چگونه بپذیریم از ابراز مسلمانی خود واهمه داشته است ؟!
  5. ادعای خرید رساله با همکاری کمپانیهای بزرگ آنهم فقط به دلیل هم ملیت بودن با او ، با عقل در تضاد است ! با فرض صحت ماجرا چرا هیچ کدام درخواست تملک اصل رساله را نداده اند و آن را به افرادی با ملیت دیگر هدیه کرده اند !
  6. انیشتین و پرفسور حسابی تنها یک یا حداکثر ۲ دیدار داشته اند و ارتباط صمیمانه آنها و خطابهای مکرر “حسابی عزیز” صحت ندارد .

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=96777

  1. این داستانها در پوشش تکریم دین ، با دادن نقشهای دروغین به خاندان پهلوی در صدد تطهیر چهره آنها از یک سو و مخدوش کردن مکتب تشیع از سوی دیگر هستند . مکتب تشیع از گذشته تا امروز دارای چنان مفاخر بزرگیست که برای اثبات حقانیت خود بی نیاز از داستان سرایی و کسب اعتبار با شخصیتهای علمی و سیاسی است .
  2. حمیدرضا پهلوی به استناد اسناد ساواک فردی هنجارشکن ، شدیدا فاسد ، معتاد ، قاچاقچی مواد مخدر و از نظر درس و معلومات بسیار ضعیف بوده است !
    حمید رضا و علی رضا پهلوی هرگز با مرجع بزرگ شیعیان مرتبط نبودند ، و مترجم هم نبودند ، خصوصا مترجم کتابی چون بحارالانوار ! آنها کاملا با دین بیگانه بودند .

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=222482

  1. برخلاف تلاش شایعه ، نه تنها شاه و خاندان پهلوی در حمایت از دین ومذهب مردم کاری نکردند، بلکه دین ستیزی و مخالفتهای علنی آنها با احکام دین عامل زوال سلطنت پهلوی بود .

http://pahlaviha.pchi.ir/show.php?page=contents&id=13

 

حق جو و حق طلب باشیم

لینک مطلب جهت انتشار:

http://shayeaat.ir/post/351

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

متن شایعه

(آلبرت انیشتین)

 آلبرت اَینشتـَین(فوت ۱۹۵۵ م) در رساله ی پایانی عمر خود با عنوان: “دی اِرکلِرونگ” Die Erklärung – von : Albert Einstein – ۱۹۵۴ یعنی:”بیانیّه” – که در سال ۱۹۵۴ م آن را در امریکا و به آلمانی نوشته است – اسلام را بر تمامی ادیان جهان ترجیح میدهد و آن را کاملترین و معقولترین دین می داند. این رساله در حقیقت همان نامه نگاری محرمانۀ اینشتین با آیت الله العظمی بروجردی(فوت۱۳۴۰ش =۱۹۶۱م) است که توسط مترجمین برگزیدۀ شاه ایران، محرمانه صورت پذیرفته است. اینشتین در این رساله “نظریّۀ نِسبیّت” خود را با آیاتی از قرآن کریم و احادیثی از (نهج البلاغه) وبیش از همه (بحارالانوار) علامۀ مجلسی (که از عربی به انگلیسی توسط حمید رضا پهلوی(فوت۱۳۷۱ش) و دیگران، ترجمه و تحت نظر آیت الله بروجردی شرح می شده) تطبیق داده و نوشته است که هیچ جا در هیچ مذهبی چنین احادیث پر مغزی یافت نمیشود و تنها این مذهب شیعه است که احادیث پیشوایان آن نظریۀ پیچیدۀ “نِسبیّت” را ارائه داده، ولی اکثر دانشمندان نفهمیده اند. از آنجمله حدیثی است که علامۀ مجلسی در مورد معراج جسمانی رسول اکرم(ص) نقل میکند که: هنگام برخاستن از زمین، دامن یا پای مبارک پیامبر به ظرف آبی میخورد و آن ظرف واژگون میشود؛ اما پس از اینکه پیامبر اکرم(ص) از معراج جسمانی باز میگردند مشاهده میکنند که پس از گذشت این همه زمان، هنوز آب آن ظرف در حال ریختن روی زمین است … اینشتین این حدیث را از گرانبهاترین بیانات علمی پیشوایان شیعه در زمینۀ “نِسبیّت زمان” دانسته و شرح فیزیکی مفصّلی بر آن مینویسد… همچنین اینشتین در این رساله “معاد جسمانی” را از راه فیزیکی اثبات میکند (علاوه بر اثبات آن از راه قانون سوم نیوتون= برابری و همسانی عمل وعکس العمل). او فرمول ریاضی معاد جسمانی را عکس فرمول معروف “نِسبیّت مادّه و انرژی” (E = M . C ۲) میداند: (M = E : C ۲)؛ یعنی اگر حتی بدن ما تبدیل به انرژی شده باشد دوباره عیناً به مادّه تبدیل شده و زنده خواهد شد. او همچنین در همین رساله عقیدۀ “وحدت وجود” را از خرافات های شایع شده توسط ملا صدرا تلقـّی کرده و آن را هم از دیدگاه “فیزیک کلاسیک” و هم از جهت “فیزیک نِسبیّتی” به شدّت مردود دانسته و مورد حمله قرار می دهد… و بطور خلاصه، او میگوید: هر موجودی دارای حیطه و مرز فیزیکی خاص خود است(حَیّز وجودی)، که امکان ندارد با موجود یا وجود دیگری اتـّحاد یا وحدت داشته یا بیابد … در رابطه با “عقل” نیز – با کمال شگفتی – اینشتین نظریه ی اَخباریّون شیعه را (که عقل را نِسبی میدانند و در حریم شرع و دین آن را بکار نمیبرند) صحیح دانسته و میگوید: حق با اخباری های شیعه بوده و هنوز زود است که مردم این را بفهمند … در ادامه نیز فرمول ریاضی خاصی برای “عقل نظری بشر” ارائه داده و “نِسبیّت” آن را اثبات میکند … اینشتین در این کتاب همواره از آیت الله بروجردی با احترام و به لفظ “بروجردی بزرگ” یاد کرده و از شادروان پروفسور حسابی نیز بارها با لفظ “حسابی عزیز”…

*بهای خرید این رساله، با تخفیف قابل توجّهی، ۳/۰۰۰/۰۰۰ دلار تمام شده؛ که توسط پروفسور ابراهیم مهدوی( مقیم لندن) و با کمک برخی از اعضاء شرکت اتومبیل سازی ” بنز” و … از یک عتیقه فروش یهودی خریداری شده است. دستخطّ اینشتین در تمامی صفحات این کتابچه توسط خطشناسی رایانه ای چک شده و تأیید گشته که او این رساله را به دست خود و در اواخر عمر نوشته است …

هم اکنون این کتاب ارزشمند در حال ترجمه از آلمانی به فارسی – توسط دکتر عیسی مهدوی (برادر دکتر ابراهیم مهدوی)- و توأم با تحقیق و ارائۀ منابع مذکور در متن (توسط اینجانب: اسکندر جهانگیری) میباشد و بسیاری از متن آن ترجمه و تحقیق فنی شده است… اصل نسخۀ این رساله اکنون جهت مسائل امنیّتی به صندوق امانات سرّی لندن – بخش امانات پروفسور ابراهیم مهدوی- سپرده شده و با شمارۀ رمز B-12-D.E/17-V.A.E نگهداری میشود…

* چاپ این رساله و توزیع و نشر آن در اروپا و کشورهای مربوطه – به زبان اصلی(آلمانی) و نیز ترجمۀ آن به دیگر زبانهای اروپایی – به بهانۀ “پرهیز از ایجاد یک “رِلیجـِس رِوِلوشِن” Religious Revolution (= تحوّل و جنجال مذهبی) در دنیا !! “، به دستور “شورای فرهنگی اروپا” اکیداً ممنوع اعلام شده است. این معنای “آزادی بیان” در کشورهای غربی است؟!!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

متن شایعه

(نیلز بور)

 حقایقی تکان دهنده درمورد رسالۀ “آبشار”، آخِرین اثر نیلز بور:

“ET VANDFALD”, fra: NIELS BOHR – ۱۹۶۲٫

“اِتْ وَنفـَـل = (یک) آبشار”، از: نیلز بور

– در۱۹۶۲م (و مرگ وی، در همین سال!)

این نسخۀ خطی شگفت انگیز- که همگی آن به دانمارکی و به گواهی خط شناسی کامپیوتری تماماً به دستخط خود نیلز بور (نیلس بوهر) میباشد – نیز توسط جناب دکترابراهیم مهدوی – اسلامـشناس مقیم لندن – در کپنهاگ[۱] دانمارک، به بهای۲,۰۰۰,۰۰۰ دلار، از یک عتیقه دار (با کسب تخفیف قابل ملاحظه، جهت تحقیقات علمی) خریداری شده و اکنون از بیم خطر مافیای نسخ خطی، در صندوق امانات سرّی دولت انگلیس، به شمارۀ رمز زیر، نگهداری می شود:

(B-10-E.V / ۱۲-F.N.B)

نام مذکور در فوق، و اسم نیلز بور و تاریخ آن، همانگونه، عیناً بر روی برگۀ پوسیدۀ ابتدایی آن – که کمی پارگی دارد – نوشته و درج شده اند.

پس از تطبیق رایانه ای خطوط این رساله ، با آخرین دستخط های به اثبات رسیدۀ نیلز بور، آشکارشد که وی این رساله را درطول بیماری جانکاه آخر عمر خود نوشته، وهمگی آن تنها به خط ّخود او می باشد.

عتیقه دار مزبور، به دکتر ابراهیم مهدوی گفته:

“… من این رساله را در میان خاکروبه های قلعه سلطنتی قدیمی رُزنبرگ/ روزنبورگ[۲] کپنهاک در میان خاکروبه ها و اشیاء متفرقه، پیدا کردم؛ لذا بسیار اوراق (ورق ورق شده) و کهنه و مُندرِس گردیده بود. من آنرا صحّافی کردم و مدّتی از ترس مافیای نسخ خطی، در اتاقک ساعت “یِنس اولسِن” یا “ساعت جهان” [۳] آنرا پنهان کرده بودم…”. … 

متن کامل شایعه فوق را در لینک زیر بخوانید:

http://www.islam-einstein.com

خبرنامه آرمان مهدویت

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*