پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین مطالب
خانه » پاسخ به شبهه خانم سیمین دانشور در مورد بی حجابی

پاسخ به شبهه خانم سیمین دانشور در مورد بی حجابی

شبهه :

ﮔﻔﺖ: ﻭﻗﺘﯽ ﺑﯽ ﺣﺠﺎﺑﯽ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ!

ﮔﻔﺘﻢ: ﭼﺮﺍ؟؟؟؟؟

ﮔﻔﺖ: ﺩﺧﺘﺮ ﺑﯽ ﺣﺠﺎﺏ ﺩﺭ ﮐﻮﭼﻪ ﻭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮔﻮﺷﺘﯽ ﺩﺭ ﺩﺭﯾﺎﺳﺖ! ﻣﮕﺮ می شود ﮔﻮﺷﺘﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﺤﺎﻓﻆ ﺩﺭ ﺩﺭﯾﺎ ﺭﻫﺎ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺑﻠﻌﯿﺪﻩ ﺷﺪﻥ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﻮﺳﻪ ها را ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ!

ﻫﯿﭻ ﻧﮕﻔﺘﻢ…

ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺗﻔﮑﺮﺵ ﮐﻪ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ، ﺧﻨﺪﯾﺪﻡ.

ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯼ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ …

ﺑﻪ ﻋﻘﺎﯾﺪ ﻭ ﺗﻮﻫﯿﻨﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﻭ ﻫﻤﺠﻨﺲ ﻫﺎﯾﺶ ﻣﯽﮐﺮﺩ، ﺧﻨﺪﯾﺪﻡ.

ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ: ﮐﻮﺳﻪ …!!

ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﯿﮕﻔﺖ: ﺩﺭﻧﺪﻩ…!!

می گفت: ﻭﺣﺸﯽ …!!

ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺟﺎﻧﺪﺍﺭﯼ ﻣﯽ ﭘﻨﺪﺍﺷﺖ ﮐﻪ ﺑﺮﺩﻩ ﻏﺮیزه ﺧﻮﯾﺶ ﺍﺳﺖ!

ﺟﺎﻧﺪﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺗﻔﮑﺮ ﻧﺪﺍﺭﺩ!

ﺟﺎﻧﺪﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﺩﻭ ﺗﺎﺭ ﻣﻮ، ﺧﻮﯼ ﺩﺭﻧﺪﮔﯿﺶ ﺍﻭﺝ ﻣﯽﯾﺎﺑﺪ!

ﻭ همین شد که ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻌﻠﻢ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﻨﯽ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﮔﺸﺘﻢ ﮐﻪ دانسته و ندانسته ﻣﻐﺰ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺷﺴﺘﻨﺪ!!

ﻣﺮﺩ ﻫﺎ ﺭﺍ ﮔﺮﮒ ﻭ ﺯﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻃﻌﻤﻪ ﻧﺎﻣﯿﺪﻧﺪ!

ﻭ ﻫﻤﻪ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﺮﺩﯾﻢ!

ﻓﺎﺭﻍ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﻧﺒﻮﺩﯾﻢ! ﻓﺎﺭﻍ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻏﺮیزه، ﻓﺮﻣﺎنرواﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩیتمان ﻧﺒﻮﺩ، ﺑﺎﻭﺭ ﮐﺮﺩﯾﻢ!

ﻭ ﭼﻪ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﻭﺍﺭ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺣﺠﺎﺏ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﮔﺮﮔﺎﻧﯽ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﺮﺍﺩﺭ، ﭘﺪﺭ، و ﻫﻤﺴﺮﻣﺎﻥ ﻧﺎﻣﯿﺪﻩ می شدند!!

ﻭ ﭼﻪ تهمتهایی ﮐﻪ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺟﻨﺲ ﻭﺍﺭﺩ کردند ﻭ آﻥ ﺭﺍ ﻋﻔﺖ ﻭ ﺣﺠﺎﺏ ﻧﺎﻣﯿﺪﻧﺪ…!!

و ما باز هم باور کردیم!!!

“سیمین دانشور”

==========================

یک مقدمه :

رفتار دوگانه و دروغ فراوان آدمهائی که برای متمدن نشان دادن خودشان همه کار می کنند جداً عجیب است

یک روز میشن طرفدار فروید و حتی رفتار کودک را در مکیدن پستان مادرش تحلیل جنسی می کنند

و روزی دیگر می شوند طرفدار اخلاق و آزادی جنسی و احترام به انسانها و مدعی برابری حقوق انسانها، اما حتی اجازه نمی دهند دیگران با عقیده ی مذهبی خود آزادانه زندگی کنند و آزادی حقیقی را فقط در پذیرفتن عقاید خودشان خلاصه می کنند!!!

غافل از اینکه؛ ای بی خبران، راه نه آنست و نه این.

اساسا اعتقاد به اخلاق و انسانیت بدون داشتن یک زیر بنای اعتقادی مذهبی هیچ تضمینی نداشته و ادعای یک خداناباور، از هیچ صداقتی برخوردار نیست. خویشتن داری آنان حتی در برابر محارم خود تا جائیست که گرسنه نباشند و گرنه بعد از آن حتی خواهر و برادر و پدر و مادر هم نمی شناسند. شاهد ادعای ما رفتارهای جنسی  ددمنشانه ی صدها میلیون خدا ناباوران شرقی و غربی در سراسر عالم است.

بله، بین مدعیان دروغین مذهب هم، چنین جانورانی پیدا می شوند؛ زیرا بقول قرآن : اکثریت مردم همواره غافل، جاهل، و غیر عاقل اند. اما انسانهای فکور و جوانمرد رفتار غلط این دسته را به حساب آموزه های درست ادیان الهی نمی گذارند.

راستش نه شما اهل حقیقت خواهی هستید و نه ما به تمایلات حیوانی شما تسلیم می شویم پس بازهم به قول خدا در قرآن : دین شما مال شما و دین ما برای ما باشد.

==========================

اما جواب اول : یا شما غرایز انسانی را نمی شناسید و یا خوشتان می آید که نشناسید.

غرایز انسان و حیوان مخصوصا غریزه ی جنسی چیزی نیست که با ظاهرسازی و تیپ و رفتار جنتلمنانه بشود آن را پنهان کرد. پشت بسیاری از قیافه های به ظاهر بسیار مودب و مثبت، حیوانیتی کثیف و توطئه گر نهفته شده که حرص و طمع بی پایانی را در پشت چهره ای حق به جانب پنهان کرده است.

صادقانش به آن اعتراف کرده و خود را می پایند و دروغگویان برای سوء استفاده از دارندگان چنین عقایدی طرفداری می کنند. لذا خداوند خالق زیبائیها مقرراتی را هم برای رعایت حریم عفاف خانواده ها قرار داده تا راه را بر راهزنان عفت و دزدان حریم پاکی ها ببندد تا بدینگونه زنان پاکدامن را که معمولا از درون مردان هوسباز خبری ندارند حفظ و آنان را به راه خوب انسانی زیستن هدایت کند. تا با مراعات این قوانین از آلودگی و هرزه گی در جامعه جلوگیری کرده، هوسها کنترل و استعدادهای والای انسانی شکوفا گردد.

==========================

و اما پاسخ دوم :

انسان هم غریزه دارد و هم قدرت تفکر!

قدرت تفکر تا جایی امکان کنترل غریزه را دارد که نیاز طبیعی انسان برآورده شود

در غیر این صورت ، غریزه غیرقابل کنترل می شود.

به همین جهت است که دین اسلام با در نظر گرفتن نیازهای طبیعی انسان مؤکداً به ازدواج امر و از ترک آن نهی نموده است.

اما اشکال کننده ظاهراً یا نمی داند غریزه چیست یا نمی خواهد بداند!!!

شما چه بخواهید و چه نخواهید، قدرت این غریزه برخلاف زنان، درمردان بالاست! بطوری که در خلقت؛ مردان : زن طلب و زنان : کودک طلب، خلق شده اند تا نسل بشر ادامه یابد.

اما نوع بانوان بدلیل خلقتیشان قادر به درک این غریزه ی قوی مردانه نبوده و اصرار دارند که مردان را به دو قسمت با غریزه ی حیوانی و با تفکر انسانی تقسیم کنند؛

که در مقابل این طرز فکر مردان عملاً به دو گروه راستگویان و دروغگویان تقسیم شده اند.

راستگویان گروهی هستند که به غرایز قوی مردانه خود اعتراف داشته و از بیان حقیقت واهمه ای ندارند. البته انتظار این گروه آن است که همانطور که آنان چشمان خود را از هرزگی  می پایند، زنان  نیز با حفظ حریم عفاف از اعمال قدرت جاذبه و دلربائی زنانه ی در جامعه خود داری بعمل آورده و آنرا به محیط خانه اختصاص دهند.

اما گروه دوم برای سوء استفاده خود و شعار اینکه مثلا گل زیبا را باید بوئید با قیافه ای حق بجانب و ظاهری آراسته و خودنگهدار دیگران را به باد مسخره گرفته و آنها را بندگان شکم و زیر شکم لقب داده و به فریب خود و دیگران می پردازند. و منکر قدرت غریزه ی مردانگی خود می شوند! و چه خطرناکند این دسته!!! چرا که در پس انکار دروغین خود، هر لحظه مترصد فرصتی برای بهره برداری هستند. راستی چه رقت اگیزند مردانی که مردانگی شان را انکار و از پشت به زنان خنجر می زنند!!!

راستی اگر غریزه این همه قابل کنترل بود، چرا زنان میل به رخ کشیدن زیبایی خود را دارند؟!! و آیا تمام این تلاش های نواندیشان فمینیست بخاطر همین موضوع نیست؟!! که راحتی را در آزادی حیوانی و رهائی از هر قید و بندی می دانند و آنرا در کشف حجاب و روابط آزاد جنسی خلاصه می کنند!!!

پس توجه کنیم که غریزه جنسی نیز همانند دیگر غرایز را تا جایی می شود با تفکر کنترل کرد! همانطور که گرسنگی را!

 

خبرنامه آرمان مهدویت

۳ نظر

  1. خوب انسان رو داری با حیوان مقایسه میکنی حیوان عقل نداره ولی انشان که عقل و اختیار داره و باید خودش رو کنترل کنه تا بر خوی حیوانی اش غلبه کنه به خاطر همینه که نام انسان رو روی ما گذاشتند .

    • سلام. این به این معنى نیست که خوى حیوانى و غریزه نداریم. با دید کلى اجتماعى به این قضیه نگاه کنید،با بی بندوبارى سلامت جامعه به خطر میفته. هرچیزى ازراه درستش خوبه. مردان چشم پاک و باسیرت درست و زنان عفیف با حیا و با پوشش عفیف!نه ک خانما بگن من رفتارم بد نیست ولى لباسام ازاد باشن این متناقضه. واس خانمااین درسته:پوشش عفیفانه و رفتار عفیفانه!درضمن. هزار تا بدن و چهره نمایان،سلامت بنیان خانواده رو تهدید میکنه و شاهد کلى طلاقیم. چون میگن ازین بهترو میرم پیدامیکنم!به زن دید ابزارى اعمال میشه. با خوشگلیش و تیپش میشناسنش نه شخصیتش. ازش ب عنوان عروسک برا خوشگذرونى استفاده میشه. دیگ خیلی نمیشه انتظارداشت”بمن دست نزن حتى انگشتتم ب من نخوره “!چون این حریم ازبین میره. شما یک نگاه به قواعد پوششی معتبرترین دانشگاه هاى جهان مثل آکسفورد بندازین،بشدت تاکیدشده که “نباید لباسى پوشید که محرک جنسیه!!اینجااومدین درس بخونین نه این کارا”.مراقب رفتاراتون باشین و خیلی چیزاى ریز دیگه.

  2. تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*