پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین مطالب
خانه » شبهه: این دایره خاورمیانه است! جائیکه ۱۲۴ هزار پیامبر در آن مبعوث شده‌اند جالب اینجاست که این دایره کانون جنگ، فقر، جهل در دنیا است!

شبهه: این دایره خاورمیانه است! جائیکه ۱۲۴ هزار پیامبر در آن مبعوث شده‌اند جالب اینجاست که این دایره کانون جنگ، فقر، جهل در دنیا است!

شبهه:

این دایره خاورمیانه است!(تصویر)

جائیکه ۱۲۴ هزار پیامبر در آن مبعوث شده‌اند
جالب اینجاست که این دایره
کانون جنگ، فقر، جهل در دنیا است!

?پاسخ:

?ادعای بعثت همه پیامبران در منطقه جنوب غربی آسیا(خاورمیانه)از اساس باطل است.
به حکم عقل و تصریح قرآن، هیچ قومی بدون نبی یا هدایت‌گر نبوده است.
«وَ لِکُلِّ أُمَّهٍ رَسُولٌ»

?«اسلام و ادیان آسمانی دین صلح و پیشرفت علم و کمال است،که در اقصی نقاط عالم تاثیر گذار بوده است».

?بروز مشکلات، سوء مدیریت و جهل و جنگ فارغ از تحمیلی و وارداتی و نیابتی بودن واقعیتی است تلخ در شرایط کنونی جنوب غربی آسیا.
این پدیده ها برخی ریشه در تعصب های افراطی قومی و قبیله ای دارند و برخی وارداتی و تحمیلی و نیابتی است که ریشه در غفلت از دشمنان و بازی کردن برخی حاکمان فاسد در زمین دشمن دارد.
لیکن ارتباط دادن جنگ، فقر با منطقه ی ظهور پیامبران همان اندازه مدبرانه است که رابطه ی گریه ی حنا دختری در مزرعه با ساعت مچی ابوبکر بغدادی داعشی!

?جنگ معلول دوری از خدا و انسانیت،طغیان نفس درونی و دوری از نسخه های نجات بخش پیامبران است و تفاوت ندارد این جانی در کاخ خلیفه ی موصل باشد یا در کاخ سفید.

?محدود سازی فقر نیز به مکان خاص عالمانه نیست واین ادعا که کانون فقر خاورمیانه است با واقعیات نمی خواند.
شاید مدعیان محترم یا با حوزه و مقیاس جغرافیایی خاورمیانه غریبه اند یا با ثروت کهکشانی اعراب خاورمیانه.

? کودک صفتان به قطار در حرکت سنگ می زنند!
بدون شک طمع به خاورمیانه ریشه در ژئوایدئولوژیک،ژئواکونومیک،ژئوپلتیک و ژیواستراتژیک جنوب غربی آسیا دارد.

?ظهور ادیان آسمانی و اسلام جامعه جاهلیت سنتی را متحول کرد ولی تصویب قانون همجنس بازی،تقسیم تروریسم به تروریست خوب وبد،استانداردهای دوگانه و پارادوکسیکال در موضوع حقوق بشر و آزادی و دموکراسی و..،فرهنگ برهنگی،فروپاشی کانون خانواده،بحران معنویت،رونمایی از معشوقه در مناظرات انتخاباتی،نژادپرستی،شیطان پرستی،آمار سقط جنین،اصالت لذت،مدیا کراسی،ظهور ترامپیسم،کودک کشی و… نشانه هایی از میراث سبک زندگی غربی، فقرفرهنگی و نمونه هایی از جاهلیت مدرن صاحبان زر و زور و تزویر است.

?ابن سینا،ابوریحان بیرونی،فارابی،جابربن حیان،زکریای رازی،خیام،حافظ،حسابی…نمونه هایی از گل های معطر اسلام در بوستان تمدن اسلامی در خاورمیانه است.

?به اعتراف اندیشمندان غیر مسلمان اروپایی «اسلام موجب خروج اروپای مسیحی،از توحش و جهالت به طریق آدمیت شد، آن هم تحت تاثیر نفوذ عقلانیت و اخلاق اعراب مسلمان، از طریق دروازه علوم و فنون فلسفه اسلامی»
(گوستاو لوبون،کتاب تمدّن اسلام و عرب،ص۷۵۱)

?«اسلام طیّ پنج قرن، از سال ۸۱ هجری تا ۵۹۷ هجری، از لحاظ نیرو و نظم و بسط قلمرو و اخلاق نیک و تکامل سطح زندگانی و قوانین منصفانه انسانی و ادبیّات و تحقیق علمی و علوم و طبّ و فلسفه پیشاهنگ جهان بود».
( ویل دورانت ، تاریخ تمدّن، ج۱۱)

در پرتو این شبهه نبایست از گزاره های ذیل غفلت کنیم:

?بیشترین آدم کشی در جنگ های جهانی بوده که مهد آن غرب و ناخدای آن بی خدایانی همچون هیتلر و چرچیل و موسولینی،استالین و…بودند که پیامبران شان ماکیاول،مارکس،انگلس و هابز و..در خارج از خاورمیانه مبعوث شده بودند!

?جنگ های اخیر در خاورمیانه گر چه در بستر غفلت و تفرقه های قومی و قبیله ای رشد کرده و لیکن اکثر خونریزی های امروزی سوغات پیوند نامیمون سران ارتجاع عرب و کابوهای متوحش غرب می باشد.

?در دهه ی اخیر اشغالگران حاضر در ائتلاف جنگ با عراق و افغانستان چه کشورهایی بودند؟

?خطرناک ترین تروریسم،تروریسم دولتی است.چه کسانی رژیم غاصب صهیونیستی را ایالت خود می دانند و به آن چراغ سبز نشان می دهند؟

?آیا داعش و جیش الفتح و النصره و … قارچ گونه رشد کرده اند؟خیر
برای پیدا کردن حامیان اصلی قرائت کتاب خانم کلینتون( hard choices)و رصداخبار کافیست.

?به امید ظهور منجی بشریت و هدایت گمراهان و نابودی دیندارنمایان بی دین تکفیری.

منبع: عمار۱۱۰
https://tlgrm.me/pasokhgoyan

http://shayeaat.blogfa.com/post/550

? *وبلاگ و کانال پاسخگویان:*

 

خبرنامه آرمان مهدویت

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*